Kilka słów o paleniu

Palenie jest największy, to może być ostrzeżenie, śmiertelne zagrożenie dla zdrowia na całym świecie. Powoduje więcej zgonów niż AIDS, alkoholizm, wypadki, narkotyki, pożary, morderstwa i samobójstwa razem. Palenie jest jedną z priorytetowych zasad polityki w zakresie opieki zdrowotnej rząd polski (Ustawa o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych z 9 listopada 1995 r.).

2114978-papierosy-dym-300-227

Zawarte w dymie tytoniu?

Oczywiście, lista chorób nie skończyłem. Z palenie papierosów zwiększa ryzyko zachorowania na cukrzycę, osteoporoza, obniżenie odporności, zwiększa się tendencja do rozwoju różnego rodzaju zakażeń i zakażeń. Szacuje się, że palacze 20 razy częściej rozwija się rak jamy ustnej, gardła, przełyku i gardła, który nie pije, nikotyny. W USA nikotynizm jest przyczyną raka płuc, prawie w 85% przypadków. I jak nikotyna wpływa na serce? Nikotyna wiąże się z receptorami nikotyny, zwiększając w ten sposób ciśnienie krwi i przyspiesza tętno i zwiększa zużycie tlenu w mięśniu sercowym, co może prowadzić do zawału serca. Palenie papierosów uszkadza ściany naczyń krwionośnych, jak rzucić palenie przyspiesza rozwój miażdżycy i przyczyny metaplazję nabłonka oskrzeli. Nabłonka oskrzelowe rur pod wpływem dymu papierosowego zamienia mieszkanie nabłonka i można oczyścić płuca przed zanieczyszczeniami. W ten sposób obturacyjnej choroby płuc.

W dymie jałowcowym dymie są obecne w postaci gazu lub cząstek ponad 4000 związków chemicznych. Empiryczna analiza wykazała, że ponad 40 czynników działania rakotwórczego. Palenie papierosów inhalowany strażak ma negatywny wpływ na niemal wszystkie narządy: podrażnienie błon śluzowych jamy ustnej, przełyku i żołądka; właściwości alergizujące, zatrucia, układu oddechowego, układu sercowo-naczyniowego, układu nerwowego, trzustki, pęcherza moczowego, w wyniku mutacji i złośliwe zmiany w komórkach. Palenie ma negatywny wpływ, na procesy życia obejmują: immunologiczne, hormonalne, etc…. Najbardziej szkodliwe z toksycznych związków: tlenek węgla, tlenki azotu, cyjanowodór.

Palenie zwiększa również ryzyko chorób układu krążenia: choroba niedokrwienna serca, zespół płótno-elewacją zawał mięśnia sercowego, zwyrodnienie, rozproszone uszkodzenia miąższu serca, nadciśnienie tętnicze, miażdżyca, tętniak aorty, choroby układu naczyniowego i urządzenia, w tym systemy naczyń krwionośnych w mózgu. Układu oddechowego palaczy są narażone na wiele chorób, w tym: przewlekłe zapalenie oskrzeli, zapalenie płuc, astmy oskrzelowej lub gruźlicy płuc. Palenie tytoniu wpływa żołądka i dwunastnicy, przyczyniając się do powstawania wrzodów. Mają wspólne przyczyny zaćmy, osteoporozy i paradontozy. Wśród ludzi i wszystkie choroby, siły wśród kobiet, wręcz przeciwnie, fioletowy płodność i przyspiesza początek menopauzy.

Dym papierosów, oprócz tego, że ma bardzo negatywny wpływ na urodę. Dermatolodzy mówią, że, przeciwnie, tytoń-człowiek. Skóra nie zgodnie z rytmem oddechu, z czasem skóra bladsza i bardziej poszarzała. Jest to związane z zapaleniem papierosa, powoduje skurcze naczyń krwionośnych w skórze, w sposób ciągły, aż do 90 minut. Tak, przez naczynia krwionośne, palacz idzie na 1 mniej krwi. Tłumić produkcję kolagenu i włókien elastycznych włókien odpowiedzialnych za jędrność skóry. Skóra staje się bardziej cienka i pomarszczona. Ponadto, dym papierosów substancji w celu zmniejszenia poziomu estrogenów, co wpływa na suchość skóry-to jest powód do pojawienia się przedwczesnych zmarszczek. Nawet papierosy wywołują chorobę, o nazwie trądzik różowaty zaczerwienienie trwa, w środkowej części twarzy, pękające naczyńka, i powstawanie krostek i ropne obrzęk.

Jak szybko i skutecznie rzucić palenie papierosów? Mój domowy sposób!

Odpadów i dymu, co, niewątpliwie, jest to samochód test. Ale to, być może, był udany, a on jest bezrobotny, jak zwykle w końcu, napisz ciężar. Dietetyk lekarz. ing. Katarzyna Okreglicka doradztwo, rzucenie palenia, i można schudnąć.

Dlaczego recykling, palenie, zazwyczaj tyjemy?

Po pierwszym roku badania, rzucenie palenia, waga rośnie, około 3-4 kg, nikotyna prowadzi do znaczącego obniżenia tempa metabolizmu, głównie dlatego, że po prostu hipoteza, ciężar ciała. Ponadto, przyczyny smak i węch, zwiększa poczucie zdrowia, rzucenie palenia apetyt i zużycie energii.

Należy zwrócić uwagę na to, że ludzie, aby uniknąć przyrostu masy ciała, kiedy można palić?

Zmniejszenie masy ciała więcej, aby chronić siebie, ma znaczenie, że będziesz przestrzegać kilku zasad. Po pierwsze, osiedlić się w życiu: 3-4 godziny dziennie spożywać od 4 do 5 małych posiłków w ciągu dnia w regularnych odstępach. Należy pamiętać, że pełne śniadanie do jedzenia, 2 godziny po przebudzeniu. Ostatni posiłek powinien być białko, trzeba się ubrać na wieczorny posiłek 2-3 godziny przed snem). Posiłki powinny być różnorodne, i znasz wszystkie niezbędne składniki odżywcze. Produkty powinny obejmować wszystkie grupy produktów spożywczych, co najmniej trzech do pięciu posiłków dziennie. Ważne, że w każdym posiłku powinny być warzywa, surowe i gotowane.

Ważne jest, aby spać co najmniej 7-8 godzin snu na dobę lub jej brak, spadek liczby trudno jest schudnąć. Również należy pić co najmniej dwa litry wody w ciągu dnia.

Pierwszeństwo produktów spożywczych, za wyjątkiem niskiej i wysokiej energii, gęstość i wartość odżywcza: czekolada, fast foody, cukier, biała mąka, napoje i produkty, syntetycznymi słodzikami, wraz z jego elegancki i stylowy produkt.

Na przykład rzucenie palenia podjadania należy unikać w procesie?

Przekąski mogą prowadzić do zwiększenia masy ciała, niezależnie od tego, co my rzucamy palenie, czy nie. Jednak większe ryzyko z powodu większej masy ludzkiego ciała zaprzestajace, palenie, bo, zwłaszcza negatywne. Energetycznosci lepiej korzystać z 4-5 razy mniej-nieco dodać, że jego снэковой produkcji energii powyżej. Wiem, że to kuszące, zdrowe przekąski, można wybrać najlepsze warzywa (marchew, ogórek, papryka).

url

Oczywiście, bez wpływu takie szczątki ciała. Jedzenia potrzebują dużo uwagi, i tam, gdzie zasoby powinny być podjęte?

Ci, którzy palą, należy zwrócić szczególną uwagę na koszty, które usuwa wolne rodniki i antyoksydanty, które pomagają żywnością. Doskonałe źródło informacji dla: śliwka, truskawka, malina, brzoskwinia, kapusta, brokuły, kapusta, marchew, cukinia, orzechy włoskie, laskowe, pistacje (несоленые), migdały. Inne główny problem ograniczenia spożycia tłuszczów nasyconych tłuszczów, oleju palmowego i kokosowego, oprócz istniejących zwierząt i ich produktów. Ich niski pobór mocy chroni przed chorobami serca występują częściej palacze.

W ostatnim czasie naukowcy odkryli, że kwasy tłuszczowe Omega-3, co może być, jest to skuteczne narzędzie do отвыкания od palenia, aby dodać.